Szanowni Państwo,
Nazywam się Grzegorz Felczak i w Credipass odpowiadam za sieć franczyzową. Współpracę w modelu franczyzowym zainicjowaliśmy w 2009 roku. W ramach tej współpracy placówka Państwa działać będzie pod silną i znakomicie rozpoznawalną marką funkcjonującą na rynku pośrednictwa finansowego a Państwo skorzystają z doświadczeń Credipass otrzymując know-how przez cały czas obowiązywania umowy franczyzowej. Wiąże się to przede wszystkim ze stabilnością oraz zaufaniem Klientów.
W listopadzie 2018 roku weszliśmy w skład Metrohouse Franchise S.A. stając się częścią grupy Duna House Nyrt. – holdingu notowanego na giełdzie papierów wartościowych w Budapeszcie w segmencie Prime. Będąc częścią grupy Metrohouse Franchise S.A. umożliwiamy naszym Partnerom Franczyzowym podjęcie współpracy w obrocie nieruchomościami w ramach największej w Polsce sieci pośredników nieruchomości – Metrohouse.
Aktualnie sieć oddziałów franczyzowych funkcjonujących pod markami Credipass oraz Metrohouse obejmuje ponad 100 placówek działających na terenie całego kraju. Nadrzędnym celem Credipass jest dynamiczny rozwój sieci franczyzowej i otwarcie kolejnych oddziałów.
Połączenie atrakcyjnej formy współpracy z przyjazną wizualizacją oraz funkcjonalnością oddziałów franczyzowych, pozwala na zaoferowanie Państwu sprawdzonego i bezpiecznego modelu franczyzowego, odpowiadającego aktualnym standardom rynkowym. Serdecznie zapraszam do zapoznania się z poniższą ofertą oraz do kontaktu.
Grzegorz Felczak`
Grzegorz Felczak
Dyrektor Rozwoju Sieci Franczyzowej
tel. kom. 505 024 850
franczyza@credipass.pl
GŁÓWNE ZALETY SYSTEMU FRANCZYZOWEGO:
- siła marki, prestiżu oraz renomy,
- korzyści płynące z działań reklamowych i marketingowych prowadzonych przez franczyzodawcę dla całej sieci w skali kraju,
- wsparcie ze strony franczyzodawcy, przy zachowaniu statusu niezależnego przedsiębiorcy,
- obniżone ryzyko działalności gospodarczej,
- efekt synergii,
- ciągła wymiana doświadczeń,
KOGO SZUKAMY?
Oferta franczyzy Credipass adresowana jest do osób:
- przedsiębiorczych
- ukierunkowanych na realizację celów oraz uzyskiwanie satysfakcjonujących przychodów
- posiadających predyspozycje do zarządzania kilkuosobowym zespołem pracowników
- chcących rozwijać się w branży finansowej lub w nieruchomościach oraz chcących osiągnąć sukces zawodowy
- chętnych do otwarcia i prowadzenie własnej placówki pod szyldem renomowanej Firmy pośrednictwa finansowego
- lubiących pracę z ludźmi
Kandydatem na franczyzobiorcę może być osoba prawna lub fizyczna prowadząca działalność gospodarczą. Jesteśmy również otwarci na osoby, które w chwili obecnej nie prowadzą jeszcze działalności gospodarczej ale są gotowe na jej rozpoczęcie. Od przyszłego franczyzobiorcy oczekujemy umiejętności menadżerskich oraz aktywności i inicjatywy w pozyskiwaniu do współpracy Partnerów zewnętrznych. Dodatkowym atutem jest znajomość lokalnego rynku w segmencie finansów oraz nieruchomości. Kandydat powinien również posiadać środki niezbędne do uruchomienia placówki oraz na pierwsze 6 miesięcy jej działalności.
KORZYŚCI ZE WSPÓŁPRACY Z CREDIPASS
- Sprawdzony i dobrze funkcjonujący system franczyzowy
- Stabilność i bezpieczeństwo współpracy
- Jednolity i rozpoznawalny standard wizualizacji
- Wsparcie w wyborze lokalizacji pod placówkę franczyzową
- Szeroka oferta produktów i usług dla klientów indywidualnych oraz dla firm
- Atrakcyjny oraz przejrzysty system prowizyjny
- Pomoc w rekrutacji pracowników
- Kompleksowy program szkoleń dla Partnerów oraz Pracowników
- Pomoc w pozyskiwaniu nowych klientów
- Wsparcie marketingowe
PRZEWIDYWANA KWOTA INWESTYCJI
Szacunkowa kwota inwestycji w placówkę franczyzową z dwoma stanowiskami o powierzchni ok 45 m² wynosi 15 000 zł netto
Kwota ta obejmuje:
- zakup i montaż wizualizacji placówki (zewnętrznej oraz wewnętrznej)
- umeblowanie oddziału
- zakup sprzętu IT
- koszt jednorazowej opłaty wstępnej
Proszę pamiętać, że całkowita wysokość inwestycji uzależniona jest od powierzchni oraz stanu technicznego wybranego lokalu.
W RAMACH OPŁATY WSTĘPNEJ ZAPEWNIAMY TZW. “PAKIET STARTOWY”, KTÓRY OBEJMUJE:
- 3-dniowe szkolenie wdrożeniowe dla Partnera
- 2-dniowe szkolenie wdrożeniowe dla wszystkich ekspertów finansowych
- Proces rejestracji w dziale I w KNF
- Logotyp Credipass (wewnętrzny)
- Przygotowanie profesjonalnej wizualizacji zewnętrznej placówki
- Zestaw gadżetów oraz materiałów marketingowych
- Przygotowanie reklamy „materiału sponsorowanego” w formie wywiadu dla lokalnych mediów
ATUTY FRANCZYZY Z DWOMA MARKAMI
- Wyższe dochody z dwóch źródeł (prowizja za transakcję sprzedaży nieruchomości zostaje w naszym biurze!)
- One stop shop – rozwiązanie wygodne dla klienta, dające bezpieczeństwo przeprowadzenia transakcji koordynowanej w ramach jednego biura
- Dostęp do klientów z własnego biura nieruchomości (stały dostęp do leadów)
- Dwie silne marki – korzyści z kampanii reklamowych obu marek, silniejsza pozycja na lokalnym rynku
Kwota inwestycji w placówkę franczyzową z dwiema markami uzależniona jest od konkretnej lokalizacji.
Etapy współpracy
Proces nawiązania współpracy w systemie franczyzowym z Credipass obejmuje 4 etapy:
KONTAKT
Jeżeli jesteś zainteresowany otwarciem placówki partnerskiej Credipass skontaktuj się z Biurem Rozwoju Sieci Partnerskiej prowadzonym przez:
Grzegorz Felczak
Dyrektor Rozwoju Sieci Franczyzowej
tel. kom. 505 024 850
franczyza@credipass.pl
Credipass Sp. z o.o. w likwidacji
ul. Wołoska 22
02-675 Warszawa
+48 22 112 19 29
Najczęściej zadawane pytania dotyczące systemu franczyzowego
Czy mogę przyjść do Credipass z już funkcjonującą strukturą sprzedażową?
Tak, ale oczekujemy pełnej akceptacji standardów oraz systemu rozliczeń obowiązującego w sieci Credipass zarówno przez Franczyzobiorcę jak i przez jego dotychczasowy Zespół.
Posiadam już podpisane umowy z bankami oraz instytucjami finansowymi, czy mogę je zachować?
Nie. Oczekujemy pełnej wyłączności zarówno od Partnera jak i jego pracowników.
Czy mogę wprowadzać własne produkty?
Nie. O tym, jakie produkty są oferowane w sieci Credipass, decyduje tylko i wyłącznie Credipass. Partner jest zobowiązany do ścisłego przestrzegania wyłączności i zakazu konkurencji.
Gdzie powinien być zlokalizowany oddział?
Lokalizacja oddziału jest jednym z istotnych elementów wpływających na wysokość sprzedaży oraz rozpoznawalność marki na rynku lokalnym. Docelową lokalizacją oddziału Credipass są miasta powyżej 50 tys.
W indywidualnych przypadkach dopuszczamy możliwość otwarcia oddziału w mniejszych miejscowościach. Lokal nie musi znajdować się w ścisłym centrum miasta, natomiast powinien być położony w rozpoznawalnym dla mieszkańców miejscu a dodatkowym atutem jest parking usytuowany w jego pobliżu.
Jeśli chodzi o parametry lokalu to wejście powinno być usytuowane od strony ciągu komunikacyjnego (nie w bramie, nie od podwórka), powinien mieć witryny od ulicy a jego minimalna powierzchnia to min 35 m2.
Kto będzie odpowiedzialny za aranżację i wyposażenie biura
Jak w każdym systemie franczyzowym również oddział Credipass musi zostać zaaranżowany jednolicie w ramach sieci Credipass, wyposażony i pomalowany zgodnie ze wskazanymi kolorami.
Wizualizacja obejmuje – zarówno wnętrze oddziału, na które składa się kolorystyka ścian/sufitu, styl podłogi, umeblowanie, logo oraz plakaty – jak również elementy zewnętrzne takie jak kaseton z podświetlanym logo Credipass oraz witryny.
Credipass przekazuje Partnerowi Księgę Standardów zawierającą szczegółowe informacje na temat wizualizacji oraz wyposażenia oddziału. W ramach tych standardów Partner na własny koszt dokonuje aranżacji lokalu.
Jak będzie wyglądać moje szkolenie?
Po podpisaniu umowy franczyzowej oraz wniesieniu opłaty licencyjnej Partner zostanie kompleksowo przeszkolony na szkoleniu licencyjnym z zasad i standardów prowadzenia oddziału Credipass. Na szkoleniu omawiane są procedury i standardy obsługi klienta, zasad współpracy z instytucjami finansowymi, obiegu dokumentów, zarządzania zespołem sprzedażowym, możliwości pozyskiwania klientów, funkcjonalności systemów elektronicznych dostępnych w Credipass, zasad rozliczeń między Credipass a Partnerem oraz wszystkie inne aspekty związane z prowadzeniem działalności franczyzowej z Credipass.
W szkoleniu licencyjnym uczestniczy tylko i wyłącznie Partner. Szkolenie odbywa się w Warszawie. Następnie rozpoczyna się cykl szkoleń z produktów występujących w sieci Credipass – w tym szkoleniu uczestniczy Partner oraz osoby z nim współpracujące. Partner nie ponosi kosztów szkoleń poza kosztami przejazdu oraz ewentualnego zakwaterowania.
Jakie koszty egzaminu przed KNF oraz polisy ubezpieczeniowej poniosę nawiązując umowę z Credipass
Nasi Partnerzy nie ponoszą żadnych kosztów związanych z egzaminami oraz polisą ubezpieczeniową. Jeśli chodzi o szkolenia to organizowane są przez Credipass a egzaminy zdaje się również w Credipass. Jeśli chodzi o ubezpieczenie to nasi Partnerzy nie nabywają takiej polisy ponieważ są objęci polisą wykupioną przez Credipass.
Ilu pracowników powinienem zatrudnić?
W oddziale franczyzowym powinno pracować przynajmniej 2 aktywnych pracowników natomiast najbardziej optymalna struktura to 3-4 osoby. Credipass nie nakłada górnych limitów zatrudnienia stosując zasadę, że im większa ilość pracujących osób tym większe zyski Partnera. Stanowiska, które możemy zaproponować zatrudnionemu pracownikowi dostosowujemy do jego aktualnego doświadczenia zawodowego.
Czy mogę prowadzić lokalne promocje?
Tak. Wskazanym jest aby Partner aktywnie promował swoją placówkę na rynku w którym działa. Partner ma możliwość organizowania akcji promocyjnych na własną rękę po uprzedniej akceptacji przez Credipass formy, treści jak i nośników reklamowych.
Czy można otworzyć kilka oddziałów Credipass?
Tak. Jednak wyrażenie zgody przez Credipass na prowadzenie kolejnego oddziału uzależnione jest od jakości obsługi oraz wyników sprzedażowych obecnego oddziału.
Od czego zacząć?
Od kontaktu z Biurem Rozwoju Sieci Partnerskiej lub przesłania zgłoszenia zawierającego CV na adres franczyza@credipass.pl